دونـالد داک و دیگر حیـوانات کارتـونی در زنـدگی واقـعی
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی


"دونالد داک"، که یکی از مشهورترین شخصیت‌های اردکی داستان‌های مصور "کارل بارکس" و همینطور شخصیت مطرح کارتونهای "والت دیزنی" هست را می شناسید. همان اردک بامزه ای که همیشه لباس ملوانی آبی رنگی به تن دارد و خیلی هم زود جوش می‌آورد و البته کمی هم بدشانس است!



شاید "کارل بارکس"، یکی از معروف‌ترین تصویرگران کتاب‌های مصور وقتی مشغول خلق "دونالد داک" و "اسکروچ" بود خودش هم نمی‌دانست که آن‌ها سال‌های سال با بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترهایشان زندگی خواهند کرد و از محبوب‌ترین شخصیت‌های داستان‌های مصور محسوب خواهند شد. پس از آن بدنبال فراخوانى استودیو دیزنى براى جذب چند نیرو براى بخش طراحى، علاقه‌ی شخصى و نبوغ کارل در طرح موقعیت‌هاى کمیک سبب شد تا وى را به بخش داستان‌نویسى استودیو دیزنی منتقل کنند.

اکنون که نزدیک به 80 سال از آن زمان می گذرد، اردک‌هاى فانتزى او هنوز در قالب "اسکروچ"، "اردک خسیس" و "دونالد داک" مشهورند. بی‌شک کارل بارکس با شوخ‌طبعی آثارش، تاثیر زیادی بر صنعت طراحی داستان‌های مصور بویژه برای کودکان گذاشت. در ادامه ایمیل دونالد داک و 19 شخصیت کارتونی دیگر را در مقایسه با زندگی واقعی آنها می بینید.















گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org













































شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:عکس حیوانات, :: 17:48
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.